Contact

Hoi,

Ik ben RGO, een schrijver in hart en nieren met een breed interessegebied. Sinds 2008 ben ik content writer en heb ik al heel wat blogs geschreven. Ook navigatie in het algemeen interesseert me enorm (en dan meer bepaald de achterliggende systemen van navigatie). Ik heb deze blog opgericht om mensen te kunnen helpen met problemen die betrekking hebben tot TomTom navigatie apparatuur. Doorheen de jaren heb ik heel wat expertise hieromtrent opgebouwd maar ik leer nog elke dag bij :).

Opgelet, wij zijn niet gelieerd met TomTom. Specifieke vragen omtrent orders kunnen wij dus niet beantwoorden. Dit dient u aan TomTom officiële verdeler te stellen.

Heb je een vraag of opmerking? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier. Voor problemen met uw TomTom apparaat, kan u contact opnemen via onze site >>> Storingen.

Men kan ook een e-mail sturen naar: info  @   tomtomupdate . nl  voor opmerkingen over de website, verkeerdelijke informatie, artikelupdates etc.

 

 

 

 

 

8 gedachten over “Contact

  1. rongen h.w.

    De Nederlandse taal is op 23 september in het Engels overgegaan op mijn apple (mac, pad en phone). Hoe kan ik deze weer terug zetten in het Nederlands?
    mvg Rongen

  2. Admin Bericht auteur

    Beste,
    Dat is afhankelijk van toestel tot toestel. De taal heeft zich gereset en heeft te maken met een storing van het TomTom toestel.
    Hoofdzakelijk moet je het volgende doen:
    -ga naar de hoofdinstellingen van je apparaat.
    -tik op instellingen of op het icoontje van instellingen (tandrad)
    -selecteer: wijzig taal
    -selecteer het Nederlands.
    Ik hoop dat je dit verder geholpen heeft.

  3. Jose

    Ik kan mijn navigatie niet updaten. Life time : de computer geeft aan dat het te druk is… en om die reden niet kan updaten???
    Tevens krijg ik jullie telefonisch niet te pakken.
    Is er een storing??
    Hoelang duurt de storing?

    Mvg Jose

  4. Admin Bericht auteur

    Beste,
    Ik ben geen vertegenwoordiger van TOMTOM. Ik heb deze blog opgericht om mensen te helpen met hun navigatieproblemen. Je moet je dus naar een officiële verdeler richten.
    Het probleem kan inderdaad liggen aan het drukke internetverkeer/ trage internetverbinding. Probeer dit niet via wi-fi te doen maar via een vaste internetverbinding.Kijk voor alle zekerheid ook nog even naar de hoeveelheid vrije ruimte op je SD kaartje.

    Probeer op een rustig moment (rond 11.00 u of 15.00 u.) de update nogmaals uit te voeren. Ook om met TOMTOM telefonisch contact op te nemen.

    Veel succes

  5. Richard Vennis

    heb Tom Tom 6250 maar naar up dates nog niet goed knooppunt A6- A1 niet aan gepast

  6. Admin Bericht auteur

    Op deze vraag heb ik reeds geantwoord. Je kan fouten doorgeven aan TT. Hierbij kan het wel nog een jaar duren eer dat de aanpassingen doorgevoerd zijn.

  7. Sinus Meiring

    Geachte heer/mevrouw
    Ik ben in het bezit van een TomTom XL, aanschaf dacht ik 2011. Daarop staan 22 landen maar geen Tsjechië en Hongarije. Is dat wel mogelijk met een nieuwe update? Ik wil voorkomen meer te beschadigen dan te uploaden (als relatieve leek)

    Bij voorbaat dank voor een antwoord.

  8. Peter Nieser

    Beste TomTom medewerker,

    Ik heb vorig jaar een nieuwe TomTom GO/5200 aangeschaft. Mijn TomTom geeft aan dat er Updates en nieuwe items (3) beschikbaar zijn. Zodra ik echter de toets ‘Update nu’ aanraak krijg ik vrijwel onmiddellijk de melding ‘Oeps Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw’. Hoe vaak ik het ook opnieuw probeer, ik blijf dezelfde melding telkens weer krijgen. Weten jullie aangeven hoe ik dit probleem op moet lossen?

    Op voorhand bedankt voor de moeite.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *